top of page
  • talpazayala

תחליטו היום


קרה לך שלא הצלחת להחליט על משהו, ודחית את זה, וחשבת על זה עם עצמך והתייעצת עם אחרים ואחרי כמה ימים מצאת את עצמך באותה נקודת התחלה?


אני יכולה להעיד שהזמנים האלה של חוסר החלטה אלה זמנים קשים ומבלבלים ביותר. זה פשוט לא בריא להיות במצב של 'לא בטוח', כל תשומת הלב מופנית לזה במקום לנצל את האנרגיה לבניית דברים חדשים וקידום החלומות שלכם, אתם תקועים באותו נושא וטוחנים אותו שוב ושוב.



בחיי, כל החלטה, אפילו אם לאחר מכן תחשבו שאפשר היה לקבל החלטה טובה יותר, עדיפה על חוסר החלטה. ההקלה והראש הנקי שווים את הכול.



"אף פעם, אף פעם אל תיכנעו לדבר הבא: "טוב, מחר אני אהיה יותר שפוי, או מחר אני אוכל להחליט בצורה טובה יותר, ולכן אני אחליט מחר."


לא-לא. תחליטו היום. תפתרו את זה היום, ברגע זה. תפעלו לפי העיקרון של "אני תמיד שפוי, כושר השיפוט שלי אף פעם לא מוטעה, אני ממילא לא יכול לטעות, ואני תמיד צודק". כי מי יודע, מי יודע, ייתכן שאתם צודקים יותר ממה שאתם יודעים.


ובכן, רק בגלל שמחר תפתרו את זה אחרת, זאת לא סיבה שלא תוכלו לשנות את זה אתם יודעים. ורק בגלל שאמרתם היום "זה סופי מעתה ועד עולם", זאת לא סיבה שבגללה משהו אחר שהוא לגמרי מנוגד לזה לא יוכל להיות סופי מעתה ועד עולם. כי אם לא תהיו מסוגלים לשנות במידה רבה, לגוון במידה רבה, להחליף את השאיפות שלכם, להחליף את היעדים שלכם, אז לא תוכלו להסתגל לשינוי."

ל. רון האברד, מתוך הרצאה "הגדרות של דיאנטיקה וסיינטולוגיה, פילוסופיות אחרות, 10 בנובמבר 1952



אם אספתם את כל הנתונים שאתם צריכים כדי להחליט ועדיין אתם לא בטוחים, פשוט תסמכו על עצמכם ותחליטו. ובאמת, תמיד אפשר לשנות כל החלטה.


אוהבת

אילה טלפז

AC Group


 

© 2021 כל הזכויות שמורות. אילה טלפז. ניתנת בזאת הוקרת תודה לספריית ל.רון האברד על מתן הרשות לשעתק קטעים נבחרים מתוך עבודותיו בעלות זכויות היוצרים של ל.רון האברד. סיינטולוגיה ול. רון האברד הם סימנים מסחריים וסימני שירות בבעלות Religious Technology Center ונמצאים בשימוש באישורו.



6 צפיות0 תגובות
bottom of page